Γενικά έχω καιρό να γράψω!
Σήμερα θα σας αναλύσω ένα εξαιρετικό ρητό:
"το φτηνό είναι ακριβό", λέει η λαϊκή μας σοφία.
Κι έχει δίκιο.
Τα τελευταία χρόνια έχουμε πολύ μεγάλο πρόβλημα με τους εκτυπωτές!
Αρχικά δεν είχαμε μελάνια (τι σας θύμισα τώρα)!
Μετά από κόπους βάσανα και προσευχές, πήραμε μελάνια, επαναγεμισμένα! Τα φθηνότερα!
Εκτός της άθλιας εκτύπωσης, άρχισαν τα προβλήματα με τα "τύμπανα ".
Τι; Αλλαγή τυμπάνου;
Όχι, δεν έχει προβλεφθεί τέτοιο κονδύλι...
Ας πάρουμε, κανέναν καινούριο εκτυπωτή, καλύτερα.... Πιο εύκολο είναι...
Περνάει ο καιρός, νέες προμήθειες που, ευτυχώς, ακούγοντας τους χρήστες, μας προμήθευσαν με γνήσια μελάνια. (Πάλι δεν υπήρχε πρόβλεψη για τύμπανα!)
Παίρνουμε και χαρτί. Το φθηνότερο φυσικά!
Τα τελευταία χρόνια παίρνουμε πάντα το φθηνότερο!
Και οι νέοι εκτυπωτές, υψηλής τεχνολογίας, έχουν αρχίσει να βουλώνουν. Δεν τραβάνε τα χαρτιά, θέλουν καθάρισμα! Φυσικά και δεν υπάρχει κονδύλι για service εκτυπωτών!...
Και τώρα τι;
Μελετώντας στο διαδίκτυο βλέπω ότι τα "τύμπανα" χαλάνε, συνήθως, λόγω χρήσης ακατάλληλου χαρτιού για laser εκτυπωτές...... Επίσης, οι βλάβες των εκτυπωτών, εκτός της λανθασμένης χρήσης, που τόσο νομίζω μας κόβει, οφείλονται σε προβληματικά μελάνια και κακής ποιότητας χαρτί.
Το φτηνό ΕΙΝΑΙ ακριβό, λοιπόν!
Βγάζω από τη συσκευασία τον παλιό Deskjet του 2004 (μαζί είχαμε διοριστεί...) κι αγοράζω μελάνια με λεφτά από την τσέπη μου, για να τυπώνω τα απολύτως απαραίτητα από τα ελάχιστα έγγραφα που τυπώνουμε πλέον.
Και ψάχνω για καινούριο εκτυπωτή.....
Πάλι!
Εξοικονόμηση χρημάτων στο δημόσιο, κατά τα άλλα!
Δεν τολμάω να σκεφτώ τις βλάβες στα πανάκριβα όργανα που διαχειριζόμαστε λόγω φτηνιάρικων ανταλλακτικών... Μα τι λέω.... Στα περισσότερα δικά μας όργανα έχει να γίνει service πάνω από μια πενταετία, και δεν έχουμε πάρει κανένα ανταλλακτικό!
Όσο το σκέφτομαι, πιο εύκολα αγοράζεις ένα καινούριο, παρά να αντικαταστήσεις μια πλακέτα των 500 ευρώ.... Όχι πιο γρήγορα, πιο εύκολα!
marigoula
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου