Καλωσήρθατε στο προσωπικό μας "ημερολόγιο"!
Αυτός είναι ο χώρος όπου οι υπάλληλοι του Γενικού Χημείου του Κράτους
θα λέμε όλα όσα μας ενδιαφέρουν και μας προβληματίζουν.
Όλα όσα θέλουμε να μοιραστούμε μεταξύ μας!

Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

Τι γίνεται με αυτά τα ΠΘΕ και την αξιολόγηση τελικά;

Κι αν στα αλήθεια με ρωτάτε, δεν έχω ιδέα...
Γενικά όλοι αυτοί οι δημοσιονομικό-πολιτικό-διαχειριστικό-μακροικονομικό-μπλα-μπλα-μπλα όροι μου φαίνονται ακατανόητοι.... Μήπως να κάνω ένα ΝΒΑ στα γρήγορα; Προλαβαίνω;


Από την πρώτη στιγμή διαβάζω κείμενα, απόψεις, τοποθετήσεις. Καταλαβαίνω σε γενικές γραμμές τι εννοούν αλλά, η αλήθεια είναι πως δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι γίνεται.... 
ΤΙ θέλουν να κάνουν; ΤΙ αντίκτυπο θα έχει αυτό στην εργασία και τη ζωή μου; Δε νομίζω ότι είναι ακόμη ξεκάθαρο....
Να αντιδράσω, εντάξει.... Σχεδόν ξέρω γιατί.... Μάλλον για αυτή την αοριστία που όλους μας αγχώνει στους καιρούς της κρίσης (και του απόλυτου μπάχαλου, να συμπληρώσω...) Eντάξει, από το Σύλλογο χρησιμοποιήθηκαν πιο κόσμιες φράσεις:  "αμφισημία", "χαμαιλεοντισμός" "αναντιστοιχίες".


ΟΚ λοιπόν... 


Θα ήθελα πολύ να συμμετέχω σε μια γενική συνέλευση... Καταλαβαίνω καλύτερα όταν ακούω, παρά όταν διαβάζω.... Αν και τα πρακτικά της Γενικής Συνέλευσης ήταν αρκετά κατατοπιστικά. Kαι δεν με απασχολεί καθόλου αν τα έγραψε το ΔΣ ή το προεδρείο της Γενικής Συνέλευσης..... Και το skype θα βοηθούσε, αν και την μία και μοναδική φορά που έγινε νομίζω ότι επικράτησε το απόλυτο χάος και ουσιαστική συζήτηση δεν μπόρεσε να γίνει...Ίσως να λειτουργούσε καλύετρα αν μόνο ακούγαμε την Αθήνα κι οι υπόλοιποι γράφαμε τα σχόλιά μας...... Αν μας βγάζατε κίνηση, πάντως, για να έρθουμε (μπουχαχα....) εγώ θα ερχόμουν... 

Αυτά, λοιπόν.... Έτσι μερικές σκόρπιες σκέψεις...

Α! Και τι είναι αυτό που όλοι υπογράφουν; Και γιατί;

Και για να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα, όταν στραβώνουν οι σύριγγες του αυτόματου δειγματολήπτη των GC, πώς τις ισιώνεται;

marigoula

ΥΓ: για όσους δεν με ξέρουν, δεν είμαι τόσο χαζή όσο ακούγομαι...

3 σχόλια:

  1. Πολλα λες πολλα λες και δεν μου κανεις ....Οσον αφορα τα plungers ρυθμισε το νευρικο σου GC στις παραμετρους της εγχυσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπεις ότι δε μιλάω και πολύ... κρατιέμαι.... Ευχαριστώ για τη συμβουλή για το GC.....

      Διαγραφή
    2. Δεν ισιώνουν με τίποτα.....βγάζεις τον αυτόματο δειγματολήπτη και κάνεις ενέσεις με το χεράκι σου....και περιμένεις να σου στείλουν καινούργια (μπουχαχαχα).....εγώ περιμένω περίπου μια τετραετία........ααααα ξέχασα μιλάω για τις σύριγγες του GC γιατί για τα ΠΘΕ άστα!!

      Διαγραφή