Καλωσήρθατε στο προσωπικό μας "ημερολόγιο"!
Αυτός είναι ο χώρος όπου οι υπάλληλοι του Γενικού Χημείου του Κράτους
θα λέμε όλα όσα μας ενδιαφέρουν και μας προβληματίζουν.
Όλα όσα θέλουμε να μοιραστούμε μεταξύ μας!

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Κάνει κρύο πέφτει χιόνι.....

Ημερολόγιο υπαλλήλου. 
20 Ιανουαρίου έτος 2016! ώρα 7:00 π.μ.

Βόρεια Ελλάδα, Σέρρες...
Στο αυτοκίνητο η θερμοκρασία δείχνει -3 oC
Αποτέλεσμα εικόνας για κανει κρυο πέφτει χιόνιΟδηγάω με μάλλινα γάντια και σκούφο. Ελπίζω να έχει προλάβει άλλος να ξεκλειδώσει την υπηρεσία για να μην ψάχνω κλειδιά στην τσάντα μου και παγώσουν τα χέρια μου. 
Ουφ, τη γλίτωσα σήμερα!

Το καλοριφέρ μας καίει με τα περσινά υπόλοιπα πετρελαίου. Έχουμε κλείσει όλα τα σώματα εκτός των γραφείων. 750 τετραγωνικά υπηρεσία, τα περισσότερα εργαστήρια!

Το καλοριφέρ το βάζουμε να ανάψει όσο λιγότερο γίνεται, ώστε να κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται.
Στο γραφείο μου το θερμόμετρο (ψηφιακό και διακριβωμένο, όχι ό,τι κι ό,τι...) δείχνει 14 oC.


Σήμερα έχω αναλύσεις νερών άρα πάω και ανοίγω τις βάνες των καλοριφέρ στο εργαστήριο των νερών. (στα κρυφά!) Μόνο σε αυτό το δωμάτιο. Και ανοίγω και κλιματιστικό... (φυσικά και δεν είναι συντηρημένο, ούτε καθαρισμένο, ούτε τίποτα...)

Ώρα 11:30
Καπνικό εργαστήριο. Θέρμανση ανύπαρκτη. 9,9 οC
Κεντρικό εργαστήριο, δωμάτιο 1. Κλιματιστικό δουλεύει από τις 8 το πρωί. 12,5 οC
Στο εργαστήριο νερών η θερμοκρασία πήγε 19,4. Δουλεύω με άνεση. Κι εγώ και τα όργανα.

Κάθε φορά που είναι να πάω στην αποθήκη, στο πλυντήριο, στην κουζίνα, στην τουαλέτα ή στο διάδρομο για το γραφείο μου, φοράω μπουφάν (πάνω από την ποδιά) και περνάω στους 9,9 oC.
Όποιος άλλος έχει εργαστηριακή δουλειά φοράει την ποδιά ΠΑΝΩ από το μπουφάν!

Αποτέλεσμα εικόνας για κανει κρυο πέφτει χιόνι
Ωχ, μα τι κάνω; Διαμαρτύρομαι για λίγο κρύο; Εδώ άλλοι άνθρωποι μένουν έξω, ταξιδεύουν με βάρκες, παγώνουν....
Ντροπή μου λοιπόν! Κάνω ένα ζεστό καφέ και συνεχίζομαι χωρίς να 
διαμρτυρηθώ ποτέ ξανά... 
Κι όταν τελειώσει το πετρέλαιο (τις επόμενες 1-2 εβδομάδες) θα μπορώ, επιτέλους να νιώσω λιγότερες τύψεις για τη θαλπωρή της υπηρεσίας μου. Ένα κεραμίδι πάνω από το εργασιακό κεφάλι μου το έχω.... 
Έχω και δουλειά! Μεταξύ μας, τι γκρινιάζω;;;
Όλα καλά!

Όλα καλά παιδιά!

marigoula


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου