Καλωσήρθατε στο προσωπικό μας "ημερολόγιο"!
Αυτός είναι ο χώρος όπου οι υπάλληλοι του Γενικού Χημείου του Κράτους
θα λέμε όλα όσα μας ενδιαφέρουν και μας προβληματίζουν.
Όλα όσα θέλουμε να μοιραστούμε μεταξύ μας!

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Προμήθεια υλικών. Πάσης φύσεως, είδους και χρήσης!

Εντάξει, για τα μελάνια θα γίνει διαγωνισμός (να κάνω κι εγώ προσφορά για να πάρω πίσω τα λεφτά που έχω δώσει από την τσέπη μου;).
Αποτέλεσμα εικόνας για pens and pencils

Για το χαρτί, τα ντοσιέ, τα στυλό, θα μας τα στείλει η κεντρική υπηρεσία, όταν θα ξαναέχει σύμβαση με μεταφορική, αφού πρώτα συμβουλευτεί τον Καζαμία για τις ανάγκες κάθε Τμήματος.
Για τα αέρια, οκ, θα πάρω αυτά που παρήγγειλα το 2013 (και που ήδη έχω αναπληρώσει με κάθε ευφάνταστο τρόπο!).

Για όλα τα άλλα πράγματα που υπάρχουν στην αποθήκη υλικών και κανείς από εμάς δεν έχει ιδέα τι είναι, πώς θα μπορέσουμε να έχουμε μια ολοκληρωμένη ενημέρωση; Ολόκληρο ΓΧΚ που το έφαγαν η οικονομία, οι διαγωνισμοί και η διαφάνεια, μήπως θα έπρεπε να είχε εφαρμόσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρησης αποθήκης (logistics κατά τα κοινά λεγόμενα) προσβάσιμο απο όλους μας; Διότι η αποθήκη είναι ΜΑΣ κι όχι μόνο όσων έχουν φυσική πρόσβαση εκεί μέσα!

Αποτέλεσμα εικόνας για out of order copy machine
Άσε το άλλο.....
Έχω ένα σωρό ληγμένα πράγματα που δεν έχω τολμήσει να πετάξω, ή είδη που δεν χρησιμοποιώ εδώ και 6-7 χρόνια (ούτε πρόκειται ποτέ). Μήπως θα έπρεπε να καταγραφούν κι αυτά ηλεκτρονικά ώστε να μπορέσουν να αξιοποιηθούν από κάποιον άλλον;

Και όλα τα χαλασμένα που αντικαταστάθηκαν; (π.χ. παλιά φωτοτυπικά) (τα παλιά χρόνια αντικαταστάθηκαν, μην ονειρεύεστε!). Είχαμε δυνατότητα να τα δώσουμε για απόσυρση και να πάρουμε με πολύ χαμηλότερες τιμές νέα ή να τα δώσουμε για ανταλλακτικά. Έχουμε καμμια ελπίδα ή θα πάνε μετά από 30 χρόνια όλα στα σκουπίδια;

Και μια και πιάσαμε την κουβέντα, μήπως ήρθε η ώρα να σκεφτούμε, μετά από τη δημιουργία γραφείου τύπου (...), να κάνουμε και μια ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ στο Χημείο ώστε να διορθώνουμε μόνοι μας τις κυριότερες βλάβες; 

Πολύ θα ήθελα ο Σύλλογός μας να εισηγούνταν για όλα αυτά..... 

Λες να τον άκουγαν; 

marigoula

ΥΓ. Δεν τολμάω να ξαναμιλήσω για διαγωνισμούς-προμήθειες κτλ κτλ.....

1 σχόλιο:

  1. Και μόλις γίνει αυτή η Τεχνική Υπηρεσία, να έρθει να μου περάσει τα φίλτρα των αερίων που μου αγόρασαν, διότι δεν ταιριάζουν στο υπάρχον σύστημά μου και δεν μπορώ μόνη μου να τα αντικαταστήσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή