Καλωσήρθατε στο προσωπικό μας "ημερολόγιο"!
Αυτός είναι ο χώρος όπου οι υπάλληλοι του Γενικού Χημείου του Κράτους
θα λέμε όλα όσα μας ενδιαφέρουν και μας προβληματίζουν.
Όλα όσα θέλουμε να μοιραστούμε μεταξύ μας!

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Αυτό είναι z-score αγάπη μου!

Καλημέρα. 

Η παρούσα ανάρτηση αφιερώνεται εξαιρετικά σε όσους συναδέλφους συμμετέχουν σε διεργαστηριακές εξετάσεις!!!! 

Όπως ξέρετε, όταν παίρνεις ένα διεργαστηριακό δείγμα, τηρείς με ευλάβεια όλο το τυπικό μέρος μιας ανάλυσης. Στάδια, έλεγχοι, φύλλα εργασίας, τα κάνεις όλα με πλήρη αυστηρότητα στους κανόνες της μεθόδου.

Τόσα χρόνια σε διαπιστευμένο εργαστήριο, ε, αυτή τη φορά τα κατάφερα!!!!!!! 

Αποτέλεσμα εικόνας για troubleshootingz-score -7.9  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στη μέτρηση pH σε νερό...

Όχι, δεν έγραψα λάθος τιμή, δεν μέτρησα λάθος δείγμα, δεν έκανα λάθος στο καλιμπράρισμα ή στον έλεγχο του φρεσκότατου QC μου...... Και το ηλεκτρόδιο ήταν καινούριο και ελεγμένο......

Φυσικά σήμερα που το ξαναμέτρησα, κρύο, από το ψυγείο χωρίς πολλά-πολλά, βγήκε καταπληκτική η τιμή του!

Ο προϊστάμενος μου λέει "το Αλτσχάιμερ τρέχει..." 

Μα είμαι μόλις 25; δε νομίζω! (γιατί δεν σας κάνω για 25;)

Χμ.... Λες να δεχτεί το "πρόωρο Αλτσχάιμερ" ως επιχείρημα το ΕΣΥΔ;
Αποτέλεσμα εικόνας για dog ate my homework

Αλλιώς θα πρέπει να καταφύγω στο επίχείρημα "ο σκύλος, κύριε, έφαγε το φύλλο εργασίας μου και δε φαινόταν καλά η τιμή".

Άιντε βρε, και εις ανώτερα!

marigoula

2 σχόλια:

  1. Μαριγούλα, σε κούρεμα του χρέους και των μαλλιών, γενειάδας κλπ είμαστε όλοι μέσα. Εσύ όμως βάλθηκες να κουρέψεις μετά τις τιμές του pH και την ηλικία σου.... Είσαι 27, τρία χρόνια μεγαλύτερη από εμένα, μη κρύβεις χρόνια.....
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο προϊστάμενος τα έχει πεί όλα Κώστα: το Αλτσχάιμερ φταίει και για την ηλικία!!!
      Ηλίας

      Διαγραφή