Αγαπητοί συνάδελφοι,
με αφορμή το θόρυβο με τις εκλογές των Υπηρεσιακών
Συμβουλίων, θα ήθελα ως νέος υπάλληλος (και ακόμα μη μονιμοποιηθείς) να υποβάλλω
τις παρακάτω ερωτήσεις στους αρμόδιους συναδέλφους μέλη του συνδικαλιστικού μας
οργάνου αλλά και σε οποιονδήποτε γνώστη του θέματος:
1. Ποιες ήταν
επιγραμματικά οι αρμοδιότητες των Υπηρεσιακών Συμβουλίων πριν την υποβάθμισή
τους;
2. Ποιες είναι οι σημερινές αρμοδιότητές τους (μετά την
υποβάθμιση)
3. Σε ποια όργανα μεταφέρθηκαν οι αφαιρεθείσες
αρμοδιότητες των Υπηρεσιακών Συμβουλίων;;
Υπάρχει κάποιο/α
έγγραφο/α ξεκάθαρο/α να μας ενημερώσει/ουν κι εμάς τους
αδαείς;;
Και μερικά σχόλια:
Εκρεμμούν για μας τους νέους
μονιμοποιήσεις, αξιολογήσεις, αναγνωρίσεις προϋπηρεσιών. Επίσης κάποιος
συνάδελφος μπορεί να θέλει να αιτηθεί διαφόρων ειδών άδειες (εκπαιδευτικές, άνευ
αποδοχών, ανατροφής, δεύτερης εργασίας κ.τ.λ.) Από τα λίγα που ξέρω, όλα τα
παραπάνω περνάνε από τα Υπηρεσιακά. Η διαδικασία της αξιολόγησης έχει παγώσει.
Είναι δυνατόν να παγώσουν και τα Υπηρεσιακά;; Είναι δυνατόν να μην υπάρχει
συνέχεια στο Δημόσιο;;
Παρακαλώ ενημερώστε
μας
Τάσος Σακαλής
Χ.Υ. Μακεδονίας-Θράκης
Αυτ.
Γρ. Χ.Υ. Ξάνθης
Τάσο καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήοι αρμοδιότητες των ΥΣ όπως ίσχυαν περιγράφονται στο Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και στα
άρθρα 157 - 163 ( δες στο http://84.205.251.116/%283708070079585252%29/eCPortal.asp?id=4497&nt=60&lang=1&pID=255&lang=1)
για τις μεταβολές που ισχύουν έχει ήδη στείλει το ΔΣ του συλλόγου e-mail τον Οκτώβρη.
Δες στο inbox σας (15/10/2014, 10:23πμ) γιατί το μήνημα είναι εκτενές.
Χαιρετισμοί
ΗΚ