Καλωσήρθατε στο προσωπικό μας "ημερολόγιο"!
Αυτός είναι ο χώρος όπου οι υπάλληλοι του Γενικού Χημείου του Κράτους
θα λέμε όλα όσα μας ενδιαφέρουν και μας προβληματίζουν.
Όλα όσα θέλουμε να μοιραστούμε μεταξύ μας!

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Περί συγχωνεύσεων...


Αγαπητοί συνάδελφοι,
είμαι νεοδιόριστος υπάλληλος στο ΓΧΚ και συγκεκριμένα στη ΧΥ Ξάνθης. Προσελήφθη το Σεπτέμβριο του 2012 ως πρώτος στη σειρά κατάταξης με το καθεστώς της εντοπιότητας και βαθμό Δ. Η μισθοδοσία μου για το μήνα Φεβρουάριο αναφέρει καθαρό πληρωτέο: 992,55 Ευρώ συμπεριλαμβανομένου επιδόματος εργαστηρίου (70 ευρώ) και παραμεθορίου (100 ευρώ). Αποδέχθηκα τη θέση (περιμένοντας 4 χρόνια τον ΑΣΕΠ) για πολύ συγκεκριμένους λόγους όπως:
·       Θέση που προορίζονταν για τον τόπο καταγωγής μου και διαμονής μου με συνέπεια την ελαχιστοποίηση του κόστους διαβίωσής μου 
·       Άρτια εργαστηριακή και υλικοτεχνική υποδομή που με κατάλληλη υποστήριξη από τις επιτελικές και φυσικά κατάλληλη οργάνωση υπόσχεται ουσιαστική αναβάθμιση του εργαστηριακού ρόλου του ΓΧΚ
·       Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας με πολύ καλές διαπροσωπικές σχέσεις και άψογη συνεργασία μεταξύ των συναδέλφων. Η ΧΥ Ξάνθης απασχολεί 6 υπαλλήλους (4 ΠΕ, 1 ΤΕ,1 ΥΕ) τρεις εκ των οποίων είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, ενώ οι τέσσερις ΠΕ υπάλληλοι έχουν μεγάλο ωφέλιμο χρόνο υπηρεσίας. Υπάρχει δηλαδή στη ΧΥ Ξάνθης μια αξιόλογη κρίσιμη μάζα ανθρώπινου δυναμικού με σημαντικό μέλλον στην υπηρεσία του ΓΧΚ
Από την προηγούμενη Δευτέρα, γίναμε γνώστες της αναδιάρθρωσης των δομών του ΓΧΚ. Διάβασα όλο το κείμενο για το ΥΠΟΙΚ και έβγαλα το συμπέρασμα ότι για καμιά άλλη Υπηρεσία του Υπουργείου δεν υπάρχει τέτοιας έκτασης ξερίζωμα δομών, οι οποίες μάλιστα συνοδεύονται από μετακινήσεις μεγάλου αριθμού υπαλλήλων σε διαφορετικούς νομούς. Το γεγονός αυτό μου δημιουργεί εύλογα ερωτήματα:
·       Γιατί κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης δεν κλήθηκαν όλοι οι προϊστάμενοι των περιφερειακών ΧΥ στην Αθήνα για να ενημερωθούν και να καταθέσουν τις απόψεις/προτάσεις τους;
·       Γιατί καταργήθηκαν με τόση μανία ΧΥ υπηρεσίες που με τον κατάλληλο έλεγχο και υποστήριξή τους μπορούν να φέρουν σημαντικά έσοδα στο Κράτος;
·       Ποιο το πραγματικό όφελος της ΓΔ τη στιγμή που χάνει υπαλλήλους από μετατάξεις, εξαναγκαστικές συνταξιοδοτήσεις, ακόμα και ενδεχόμενες παραιτήσεις, τη στιγμή μάλιστα που το δημοσιονομικό όφελος σε πολλές περιπτώσεις είναι ελάχιστο; Ενδεικτικά η ΧΥ Ξάνθης έχει λειτουργικά έξοδα περίπου 6.000 ευρώ ετησίως συν το διευθυντικό επίδομα το οποίο αν η υπηρεσία υποβαθμιστεί σε Τμήμα ή Γραφείο, θα ελαχιστοποιηθεί.
·       Ποιο το όφελος της ΓΔ τη στιγμή που εγκαταλείπει ιδιόκτητο,σύγχρονο εργαστηριακό εξοπλισμό (που λείπει ακόμα και από την Τσόχα) και μια ΧΥ που εξυπηρετεί μη καταργούμενο Τελωνείο; Ξοδεύτηκαν 440.000 ευρώ για τη δημιουργία αυτού του εξοπλισμού και τώρα εγκαταλείπεται τη στιγμή ακριβώς που με το υπάρχον προσωπικό μπορεί να είναι άμεσα πλήρως λειτουργικό 
Με το παρόν έγγραφο θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στην προτεινόμενη νέα ΧΥ (ΧΥ Καβάλας), θα δημιουργηθούν τρεις ταχύτητες υπαλλήλων. Στην πρώτη ταχύτητα θα βρίσκονται οι υφιστάμενοι υπάλληλοι της ΧΥ Καβάλας. Στη δεύτερη ταχύτητα θα βρίσκονται οι παλαιοί υπάλληλοι της ΧΥ Ξάνθης οι οποίοι χάνουν το καθεστώς εντοπιότητας και υποβαθμίζεται η ζωή τους και τα οικονομικά τους με τις καθημερινές μετακινήσεις άνω των 100χλμ. Στην τρίτη ταχύτητα θα βρίσκονται οι νεοδιόριστοι υπάλληλοι της ΧΥ Ξάνθης οι οποίοι χάνοντας και το επίδομα παραμεθορίου, θα βρεθούν με ένα μισθό κοντά στα 890 ευρώ χωρίς να υπολογίσουμε και τα έξοδα μετακίνησης. Μιλάμε δηλαδή για δυσθεώρητες μισθολογικές διαφορές (άνω του 100%) σε μια κοινή ΧΥ.
·       Αλήθεια, υπάρχει κάποιος που να πιστεύει ότι ένα τέτοιο σχήμα μπορεί να είναι επιχειρησιακό και αποτελεί παράδειγμα αναβάθμισης του ΓΧΚ;
·       Υπάρχει έστω και ένα κίνητρο κυρίως για τους νεοδιόριστους ώστε να δουλέψουν με ευσυνειδησία και να είναι αποδοτικοί; Που βρίσκεται η ελάχιστη αξιοκρατία και ο σεβασμός απέναντι σε αυτούς τους υπαλλήλους που τους ζητείται επιπλέον και να μετακινούνται; 
·      Με ποια ηθική ο προϊστάμενος της νέας ΧΥ θα μεταχειρίζεται τους υπαλλήλους των τριών ταχυτήτων;
  Βασικά κριτήρια των συγχωνεύσεων ήταν τα πάγια κόστη και η ύπαρξη διαπιστευμένων παραμέτρων. Προσωπική μου άποψη είναι ότι οι διαπιστεύσεις δεν μπορούν να αποτελούν πανάκεια ως κριτήριο. Σίγουρα από επιστημονικής άποψης η ύπαρξή τους υποδηλώνει πως έχει γίνει ουσιαστική επιστημονική δουλειά από το προσωπικό που τις έστησε. Αυτό όμως δεν μπορεί να είναι η μοναδική παράμετρος. Έκρινε μέχρι τώρα κάποια επιτροπή της υπηρεσίας τη σχέση κόστους/οφέλους διαφόρων διαπιστεύσεων ανά την Ελλάδα; Εκτιμήθηκε ποτέ μέχρι σήμερα ο βαθμός απόσβεσης και η ανταπόδοση αυτών των διαπιστεύσεων που τόσο απλόχερα και χωρίς ουσιαστικό σχεδιασμό αναπτύχθηκαν σε διάφορα σκόρπια εργαστήρια ξοδεύοντας τεράστια ποσά σε εποχές παχιών αγελάδων; Αν δεν έχουνε γίνει μέχρι σήμερα τέτοιες μελέτες, δεν μπορεί κανένας να χρησιμοποιεί τυφλά αυτό το κριτήριο για να κλείνει με τόση ευκολία ΧΥ με ελάχιστα κόστη και να ζητεί από υπαλλήλους να μετακινούνται σε διαφορετικούς νομούς, χωρίς ουσιαστικό δημοσιονομικό όφελος. 
Αντίθετα, πιστεύω πως η Γενική Διεύθυνση και ο Σύλλογος, σε συνεργασία με όλες τις ΧΥ του ΓΧΚ (κεντρικές και περιφερειακές) θα έπρεπε να συντάξουν μια μελέτη, ένα χάρτη του ΓΧΚ στον οποίο θα καταγράφονταν λεπτομερώς, πάγια έξοδα, πεπραγμένα, έσοδα, κρυφά κόστη, κατάσταση ανθρώπινου δυναμικού (ωφέλιμος χρόνος υπηρεσίας, εξειδίκευση, πλήθος), οικονομικοτεχνική μελέτη διαπιστεύσεων. Απέναντι στα παραπάνω, θα έθεταν την νομοθεσία την οποία ένα σωστά δομημένο ΓΧΚ θα υποστήριζε επαρκώς. Και με βάση αυτά τα δυο εργαλεία, πάντα έχοντας ως πρώτιστο μέλημα τον ανθρώπινο παράγοντα, θα αναπτύσαμε ως ΓΧΚ μια τεκμηριωμένη αντιπρόταση στην τεχνοκρατική πρόταση της Επιτροπής, με κύρια χαρακτηριστικά την αναδιανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ υπηρεσιών και παράλληλη ελαχιστοποίηση μετακινήσεων. Έτσι πιστεύω πως θα καταλήγαμε σε μια αναδιάρθρωση κατά την οποία θα σώζονταν πολλές περισσότερες περιφερειακές ΧΥ, οι οποίες είχαν μεγάλο ωφέλιμο χρόνο υπηρεσίας και θα προσέφεραν ουσιαστικά στο έργο του ΓΧΚ στην περιφέρεια.  

Η ΧΥ Ξάνθης είναι μια ΧΥ με νέους υπαλλήλους χωρίς πολιτικά και συνδικαλιστικά ερίσματα. Προσπαθεί πάντα να κινείται υπηρεσιακά και κυρίως προσκηνιακά. Έχει εγγράφως (Αρ. Πρωτ. 30/058/1441) ζητήσει να αναλάβει εργαστηριακές και ελεγκτικές αρμοδιότητες σε επίπεδο περιφέρειας (ναρκωτικά), αμέσως μόλις απέκτησε νέο προσωπικό με σκοπό να συμβάλλει στο έργο του ΓΧΚ στην περιφέρεια. Μέχρι τώρα όχι μόνο δεν πήρε απάντηση αλλά αντιμετώπισε και αντιδράσεις. Ως υπάλληλος της συγκεκριμένης υπηρεσίας παρακαλώ ως ΓΔ να σκεφτείτε έστω και τώρα ότι πίσω από την κατάργηση δομών, βρίσκονται άνθρωποι των οποίων οι ζωές τους αναστατώνονται και υποβαθμίζονται. Αν μάλιστα η κατάργηση αυτών των δομών υποβαθμίζει και την επιχειρησιακή επάρκεια του ΓΧΚ χωρίς παράλληλο οικονομικό όφελος, τότε τίθεται ακόμα και ηθικό θέμα. Ας σκεφτούμε έστω και τώρα ότι η αναδιοργάνωση των αρμοδιοτήτων μέσω συνεργασίας, διαβούλευσης και αμοιβαίου σεβασμού μεταξύ όλων μας, μπορεί να ελαχιστοποιήσει τις αχρείαστες καταργήσεις και τις μετακινήσεις προσωπικού.
Το κλείσιμο της ΧΥ Ξάνθης θα προκαλέσει:
·       Διάλυση κρίσιμης μάζας ανθρώπινου δυναμικού και πλήρη υποβάθμιση και απαξίωση ιδίως των νέων υπαλλήλων
·       Απώλεια ιδιόκτητης εργαστηριακής υποδομής
·       Υποβάθμιση εργαστηριακού/ελεγκτικού έργου του ΓΧΚ στην περιφέρεια Α. Μακεδονίας-Θράκης
·       Απώλεια προσωπικού, το οποίο θα αρνηθεί να μετακινηθεί στην Καβάλα (δυο υπάλληλοι ΤΕ και ΔΕ ως τρίτεκνοι μετατάσσονται μόνο εντός νομού). Οι υπόλοιποι τέσσερις θα αναζητήσουν πιθανές μετατάξεις εντός Ξάνθης (Νομαρχία ή αλλού)
·       Μείωση εσόδων από καταργούμενη, δυναμική ΧΥ με ανθρώπινο δυναμικό μεγάλου ωφέλιμου χρόνου υπηρεσίας
            Για αυτό, προτείνω έστω και την τελευταία στιγμή να ληφθεί απόφαση ούτως ώστε οι ΧΥ της Περιφέρειας οι οποίες έχουν αποδεδειγμένα σημαντικό αριθμό υπαλλήλων, παράλληλα με μεγάλο ωφέλιμο χρόνο υπηρεσίας, καθώς και σημαντική εργαστηριακή υποδομή χωρίς μεγάλα πάγια κόστη (ενοίκια, λειτουργικά έξοδα, κ.τ.λ.), να παραμείνουν ενεργές ακόμα και σε επίπεδο γραφείου, διότι μπορούν σίγουρα να προσφέρουν στα πλαίσια του υπάρχοντος σχεδιασμού του ΓΧΚ.
            Με αυτές τις σκέψεις,ελπίζω έστω και τώρα να ξεκινήσει ένας διάλογος μεταξύ όλων ώστε η αναδιάρθρωση του ΓΧΚ να εφαρμοστεί με τις ελάχιστες δυνατές απώλειες τόσο στη ζωή των υπαλλήλων όσο και στην επιχειρησιακή επάρκεια του ΓΧΚ. Καλώ επίσης όλους τους νεοδιόριστους υπαλλήλους του ΓΧΚ να συσπειρωθούμε και να γνωριστούμε καλύτερα, διότι ιδίως για εμάς φαίνεται πως άπαντες (ΓΔ-Επιτελικές-Σύλλογος) στέκονται τουλάχιστον αδιάφοροι απέναντι στα προβλήματά μας. Όσοι αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα με εμάς, ας μας τα κοινοποιήσουν, διότι  κάποιοι (δυστυχώς πολλοί) βρίσκονται ακόμα στο δικό τους ονειρεμένο γυάλινο κόσμο.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Σακαλής Αναστάσιος, PhD

8 σχόλια:

  1. H έκθεση του ΔΝΤ ζητά καθαρά στοχευμένες απολύσεις και θεωρεί δεδομένη τη συμφωνία των ελληνικών αρχών.

    «Οι αρχές δεν έχουν ακόμη καταλήξει στα σχέδια για τη μείωση προσωπικού. Δεσμεύτηκαν να μεταφέρουν 27.000 προσωπικό στο νέο σύστημα της κινητικότητας, ένα διάδοχο σχήμα της ουσιαστικά ουδέποτε εφαρμοσθείσης εργασιακής εφεδρείας».

    «Οι στοχευμένες απολύσεις είναι σημαντικές ώστε να κατανοήσουν οι αρχές τους στόχους εξοικονόμησης λειτουργικών εξόδων και θα βοηθήσουν στο να διασφαλιστεί ένα σωστό μείγμα ικανοτήτων στο μελλοντικό εργατικό δυναμικό του δημοσίου τομέα. (Από μόνες τους οι αποχωρήσεις δεν παρέχουν τέτοιες εγγυήσεις)» σημειώνεται μεταξύ άλλων.
    Αυτά λοιπόν συνάδελφε Σακαλή αναφέρει η ΣΗΜΕΡΙΝΗ έκθεση του ΔΝΤ.Οι στοχεύσεις και οι σχεδιασμοί είναι ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ.Δεν λογαριάζουν ούτε ανθρώπινο παράγοντα ούτε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε, σεβαστές οι απόψεις και πραγματικά μεγάλο το πρόβλημά σου.
    Σχετικά με το ότι η ΧΥ Ξάνθης κινείται υπηρεσιακά και προσκηνιακά και δεν έχει κομματικά ερείσματα, να μου επιτρέψεις να καγχάσω.
    Η υπηρεσία αυτή είναι 100% προϊόν παρασκηνιακών κομματικών διαδικασιών. Όλες οι θέσεις δόθηκαν στην υπηρεσία με βύσμα (δεν εννοώ ότι οι υπάλληλοι είχαν βύσμα, αυτοί διορίστηκαν αξιοκρατικά. Εννοώ ότι οι θέσεις δόθηκαν στην Ξάνθη με βύσμα).
    Δεν σου κάνει εντύπωση ότι διοριστήκατε και δεν ήξεραν τι να σας κάνουν? Ξέρεις ότι πολλές Υπηρεσίες στενάζουν από προσωπικό? Πριν προβείς σε κριτικές ρώτα για να μάθεις ώστε να μην εκτίθεσαι με άδικη κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επέτρεψέ μου συνάδελφε να διαφωνήσω: καθόλου δεν εκτίθεται ο συνάδελφος Τάσος αν τα όσα γράφεις ισχύουν. Δεν εκτίθεται γιατί δεν ευθύνεται και δεν μπορεί κάποιος που δεν ευθύνεται για κάτι να εκτεθεί όταν καταδεικνύει την αδικία που του γίνεται. Ας τελειώνουμε επιτέλους με την ενοχοποίηση των πάντων.
      Αν είναι όντως όπως τα λες και δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης της ΧΥ Ξάνθης (ή όποιας άλλης ΧΥ) εκτίθεται και ευθύνεται η Διοίκηση του Χημείου που αντί να αποδυναμώσει σιγά σιγά τις υπηρεσίες που ήθελε να κλείσει, έτσι ώστε να κλείσουν σε βάθος χρόνου, προσλάμβανε σ' αυτές νέους υπαλλήλους. Όταν ένας υπάλληλος προσλαμβάνεται με ειδικές διατάξεις σε παραμεθόριο και δεσμεύεται να παραμείνει εκεί μια δεκαετία ΑΥΤΌ ΣΕ ΕΝΑ ΝΟΡΜΆΛ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΙΚΕΊΤΑΙ από εξωγήινους ή καιροσκόπους θα έπρεπε να σημαίνει ότι εκεί υπάρχουν αυξημένες ανάγκες. Αλλιώτικα τίθεται μείζον ηθικό και νομικό ζήτημα και γι αυτόν που διορίστηκε και θα πρέπει να ανατρέψει τον προγραμματισμό της ζωής του και γι αυτόν που δεν διορίστηκε κάπου αλλού όπου δεν ίσχυε κριτήριο εντοπιότητας αλλά είχε ενδεχόμενα περισσότερα προσόντα. Όλα αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα για να περνάμε τη ώρα μας στη χώρα που οι υπουργοί παίρνουν μίζες για τους εξοπλισμούς, οι μπάτσοι πουλάνε την ηρωίνη, οι λίστες με φοροφυγάδες εξαφανίζονται ως δια μαγείας, η βουλή έχει μετατραπεί σε βιομηχανία ψήφισης τόμων που καταργούν τα πάντα και οι χρυσαυγίτες έχουν τη γενική επιστασία,

      Διαγραφή
    2. Αναστάσιος Σακαλής, ΧΥ Ξάνθης21 Ιανουαρίου 2013 στις 10:54 π.μ.

      Ξέρω πολύ καλά πως λειτουργεί η ΧΥ Ξάνθης σήμερα, δηλαδή εδώ και 4 μήνες που διορίστηκα. Το τι έγινε στο παρελθόν δεν το γνωρίζω. Θα συμφωνήσω όμως ότι πιθανότατα έγινε όπως τα λες. Εξάλλου δεν μου προκαλεί έκπληξη η πιθανότητα να έχει όντως συμβεί. Μήπως ολόκληρο το ελληνικό δημόσιο δεν λειτουργεί έτσι; Και το ΓΧΚ φυσικά. Εσύ ως παλαιότερος φαντάζομαι σίγουρα θα ξέρεις κι άλλες περιπτώσεις παρασκηνιακών δράσεων παρόμοιες με την Ξάνθη σε διάφορους υπηρεσιακούς τομείς κια σε διάφορες δομές του ΓΧΚ. Εδώ στην Ξάνθη όμως, εγώ βρήκα ένα ολοκαίνουργιο εργαστήριο έτοιμο να λειτουργήσει και έναν αναλυτικό εξοπλισμό ο οποίος μας επιτρέπει σύντομα να προσφέρουμε αξιόπιστο εργαστηριακό έργο. Οπότε, η προϊσταμένη μου ήξερε πολύ καλά τι να με κάνει. Μου ανέθεσε να οργανώσω το εργαστήριο και να στήσω μεθόδους. Σημαντικό αντικείμενο κατά τη γνώμη μου. Δηλαδή καταδικάζουμε σε ξήλωμα μια λειτουργική δομή του ΓΧΚ (μαζί με την ανατροπή ανθρώπινων προγραμματισμών), επειδή ενδεχομένως είχε στο παρελθόν αναπτύξει παρασκηνιακές δράσεις; Έλεος! Παρεπιπτόντως λυπάμαι για την ανωνυμία σας. Κρίμα που δεν υπογράφετε τα λεγόμενά σας.

      Συναδελφικά,
      Τάσος Σακαλής

      Διαγραφή
    3. Η υπηρεσια ειναι 100% προιον παρασκηνιακών κομματικων διαδικασιων. Τι ειδους εμπαθης ανθρωπος μπορει να κανει τετοιου ειδους σχόλιο; Ειτε καποιος που παρασκηνιακα προσπαθησε να πραξει κατι παρομοιο μ αυτο που περιγραφει και απέτυχε, είτε καποιος που ανοήτως έχασε τις προθεσμίες δηλωσης στελέχωσης της υπηρεσίας του και προσπαθούσε να φάει τις θέσεις από αλλού. Σε κάθε περίπτωση όποιος ήθελε θέσεις στην υπηρεσια του τις καλες εποχες που βιωνε η χωρα τις είχε. Οτιδήποτε διαφορετικό αναφερεται είτε ειναι αποτελεσμα ανικανότητας προισταμενων να λειτουργησουν υπερ της υπηρεσιας τους προφανως.

      Διαγραφή
    4. Είμαι στην υπηρεσία από το 2004 (όχι και πολύ παλιά επομένως) και η εμπειρία μου λέει ότι δεν ήταν και τόσο εύκολο να πάρεις θέσεις στη μία και μοναδική προκήρυξη των 25 ατόμων που έγινε από τότε.... Αν εννοείς συνάδελφε "καλές εποχές" κάποιες δεκαετίες πριν.....

      Διαγραφή
  3. Κατερίνα Παπαδοπούλου21 Ιανουαρίου 2013 στις 10:26 π.μ.

    Αγαπητέ, συνάδελφε ανώνυμε
    ονομάζομαι Κατερίνα Παπαδοπούλου, υπηρετώ εδώ και 15 χρόνια στη Χ.Υ. Ξάνθης και εδώ και τρία χρόνια από τη θέση της Αναπληρώτριας Προϊσταμένης. Στόχος όλων των συναδέλφων της υπηρεσίας μου είναι να αναβαθμίσουμε το έργο του ΓΧΚ στην περιοχή αρμοδιότητας μας κινούμενοι πάντα προσκηνιακά. Η Χ.Υ. Ξάνθης στη σημερινή συγκυρία βρίσκεται στην καλύτερή της στιγμή, στεγάζεται σε κτίριο του Υπουργείου Οικονομικών με εργαστηρικό χώρο που λείπει ακόμα και από την Τσόχα, με τέσερεις Χημικούς/ Χημικούς Μηχανικούς με εντοπιότητα (δύο από τους οποίους διορίστηκαν τους τελευταίους 6 μήνες) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί εργαστηριακά ακόμα και σε Επιτελικό επίπεδο. Κατά την άποψή μου δεν είναι ηθικό να λασπολογείται μια Υπηρεσία από συναδέλφους ανώνυμα τη στιγμή που χρειάζεται σύμπνοια και όχι διχόνοια. Όλες οι Υπηρεσίες έχουν τη θέση που ορίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία (ενεργή και ανενεργή) και παράγουν έργο. Καμμία Υπηρεσία δεν είναι προϊόν διαδικασιών. Το εαν δόθηκαν θέσεις με βύσμα παρκαλώ ορίστε το βύσμα και το γιατί.
    Αλήθεια ποιος σας είπε ότι δεν ξέρουμε τι να κάνουμε τους καινούργιους συναδέλφους ; Γνωρίζετε τα πεπραγμένα μας;

    Κατερίνα Παπαδοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με παρεξηγήσατε.
    α) Δεν εννοώ ότι είναι άχρηστη η Χ Υ Ξάνθης και ότι πρέπει να κλείσει. Είμαι κατηγορηματικά αντίθετος με όλα τα κλεισίματα Υπηρεσιών που διαθέτουν προσωπικό, ιδιόκτητο κτίριο και εργαστήριο. Πιστεύω ότι αυτό που ζούμε σήμερα είναι ένα έγκλημα με σημαντικά αρνητικές επιπτώσεις στο μέλλον.
    β) Σε μια πρόσληψη προσωπικού 25 ατόμων σε έναν οργανισμό που υποφέρει από έλλειψη αναλυτών είναι φυσικό η Διοίκηση να διοχετεύσει τα άτομα εκεί όπου υπάρχουν άμεσες και τρέχουσες ανάγκες. Στέλνοντας δύο άτομα σε Υπηρεσία που παρά την 30 ετή λειτουργία της δεν έχει εργαστηριακές υποδομές και εργαστηριακή κουλτούρα, σημαίνει:
    1) Ότι αποσκοπείς σε μια ραγδαία εργαστηριακή ανάπτυξη λόγω συγκεκριμένων υπηρεσιακών αναγκών που προέκυψαν ή
    2) Ότι υποκινείσαι από μη υπηρεσιακά όπως για παράδειγμα κομματικά κριτήρια.
    Όλοι γνωρίζουμε -και εσείς - ότι η Υπηρεσία δεν είχε επείγουσες ανάγκες που θα κάλυπτε η ΧΥ Ξάνθης. Δεν είχε καν σκεφτεί κανείς κάτι τέτοιο.
    Είναι ηθικό να λέμε ότι αδικούμαστε επειδή είμαστε "πτωχοί πλην τίμιοι" ενώ οι άλλοι έχουν παρασκηνιακές και συνδικαλιστικές άκρες? Σε κάθε αξιολόγηση θα περιφέρουμε αυτό το παραμύθι? Ο νέος συνάδελφος δεν γνωρίζει το παρελθόν και συγχωρείται. Όμως, η Χ Υ Ξάνθης δεν έχει μόνο τριετή λειτουργία. Η ιστορία της δείχνει ότι δεν έχει αδικηθεί ποτέ στο παρελθόν.
    Τέλος, οφείλω να δηλώσω ότι δεν αμφισβητεί κανείς την αξία της προϊσταμένης και του προσωπικού της Υπηρεσίας. Κάθε άλλο!!
    Το σχόλιό μου είχε μοναδικό στόχο να δείξει στον νέο συνάδελφο ότι τα πράγματα δεν είναι όπως φαντάζουν στον μικρόκοσμο καθενός από εμάς. Όσο για το θέμα της ανωνυμίας: Στο Blog λέμε πράγματα που πρέπει να ειπωθούν αλλά δεν τα λέμε, διότι όλοι είμαστε αρκετά εγωιστές ώστε να θεωρούμε λασπολογία την όποια κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή